"Ben je er klaar voor?" - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Eileen Derksen - WaarBenJij.nu "Ben je er klaar voor?" - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Eileen Derksen - WaarBenJij.nu

"Ben je er klaar voor?"

Door: Eileen

Blijf op de hoogte en volg Eileen

14 November 2013 | Nederland, Arnhem

De grote vraag voor een tentamen is altijd, ben je er klaar voor? Het is een vraag dat als je die krijgt je gaat nadenken, ben ik er eigenlijk wel echt klaar voor? In die drie jaar ben ik misschien 2 keer overtuigd geweest dat ik er klaar voor was, en dat waren meer dan 30 tentamens, presentaties of toetsen.
Nu weer die vraag, ben je er klaar voor? Hoe kun je klaar zijn voor 3.5 maand reizen waarvan je geen idee hebt wat je te wachten staat en wat er wanneer op je pad gaat komen? Dat resulteert in een tas van 15 kilo, zonder handbagage meegerekend.. en nee ik ben er niet klaar voor om die 3.5 maand te tillen, maar er zit niks anders op. Ik denk dat mijn gezegde gaat worden ijdelheid kent zijn tijd en er al snel wat dingen uit mijn tas zullen vliegen.
Ik heb honderd keer gehoord dat ik op mezelf moet passen, niet naïef moet zijn, nooit iets van iemand anders meenemen en dat een beetje achterdocht niet verkeerd is. Oke dat zit er ingestampt. 2 volle toilettassen en een hele volle ehbokit zitten in mijn tas dus op medisch gebied hopen we ook dat dat voldoende is. Voor de rest is alles ook allemaal geregeld, worden de laatste dingetjes gepakt en neem ik van de laatste mensen "afscheid".
3.5 maand Azië. 1 maand samen met Jonne door Vietnam reizen, 3 weken vrijwilligerswerk in een weeshuis in Cambodja en dan tot 28 februari alleen verder reizen door Laos, Thailand, Maleisië en Borneo.
Of ik er klaar voor ben/was kan ik pas achteraf vertellen, wel weet ik zeker dat ik er ontzettend veel zin in heb en niet kan wachten tot we morgen 12:25 in het vliegtuig zitten weg uit deze kou naar het mooie Hanoi.
En uiteindelijk was ik nooit helemaal klaar voor die tentamens, maar is dat allemaal ook goed gekomen!
Dus lieve mensen, ik hoop jullie de komende 3.5 maand hier goed kan vermaken met mooie verhalen, vaarwel en tot ziens.

Heel veel liefs (nu nog uit Arnhem),
Eileen.

  • 14 November 2013 - 17:25

    Roos:

    Ik heb onwijs veel zin in jouw verhalen! ❤️

  • 14 November 2013 - 18:28

    Roland:

    Ik denk,nee ik weet zeker dat ik stinkend jaloers op je ben. En niet op je vader en moeder. Kl..te om zo' n kanjer 3,5 maanden te missen. Maar heel veel plezier en geef die weeskindjes een dikke knuf van ons.


  • 14 November 2013 - 18:31

    Dian:

    Ben heel erg benieuwd naar jou verhalen Eileen! Geniet ervan!

  • 14 November 2013 - 19:38

    Karin Van Riet-legierse:

    Super Leuk om je verhalen te lezen! Heel veel plezier!!

  • 14 November 2013 - 19:55

    Ida Moerman:

    Lieve Eileen, heel veel plezier en ben heel benieuwd naar jou verhalen. Geniet er lekker van. Dikke knuffel

  • 14 November 2013 - 20:50

    Nelly:

    Hoi Eileen,
    Leuk dat je ons deelgenoot laat zijn van je belevenissen. Ga je zeer zeker volgen.
    Wens je morgen een hele goede reis en heel veel plezier en succes de komende tijd. Ik kom vaak hier even kijken naar je belevenissen.
    Lieve groet en dikke knuffel Nelly

  • 15 November 2013 - 21:36

    Ruud En Loes :

    Hoi Eileen, we gaan het allemaal lezen en verheugen ons op jouw verhalen!
    Geniet van alles wat je ziet en meemaakt !
    Liefs van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eileen

Actief sinds 11 Nov. 2013
Verslag gelezen: 423
Totaal aantal bezoekers 6197

Voorgaande reizen:

15 November 2013 - 28 Februari 2014

Azië

Landen bezocht: